loading...
خوش آمدید

جک

علیرضا حاجی زاده بازدید : 0 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

هوا كشِ توالت چيست :
.
.
.
.
اصلى ترين وظيفه ى هواكش توالت توليد صداست براى آرامش خاطر
شخص مشغول در محل و همچنين ساير وابستگان در خارج
به جون خودم ، بو بهانه ست

*****************************************************************************************

کسی که من ازش خوشم میاد و اون از من خوشش نمیاد باید
جواب تلفن و مسیجامو نده،فیسبوکشم دی اکتیو کنه!
باید خونه شونم عوض کنه که حالیم شه ازم خوشش نمیاد..!
اصلا بره بمیره کیصافطط
یه همچین آدمی هستم من

***************************************************************************************

نصف فکو فامیلام میگن اون حیوون بالای صفحه ی چار جوک فیله نصف دیگه ام میگن ماموته. ولی من که میگم یه گودزیلاست که مخاطب خاصش ولش کرده.موافقاش بزنن لایکو.

***************************************************************************************چ

مجری : کلاه قرمزی برا چی خونه تکونی میکنیم
کلاه قرمزی : برا اینکه پدرمون در آد

***************************************************************************************

ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﺭﺍﻧﯽ ﺧﻮﺍﻫﺸﻤﻨﺪﯾﻢ ﯾﻪ ﺩﺭ ﻫﻢ ﺯﯾﺮ ﻗﻮﻃﯽ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﻭﻥ ﺗﯿﮑﻪ ﺁﺧﺮ !
والا جوونیم پای خوردن اون تیکه های اخر هدر رفت :دی

**************************************************************************************

از اون موقع که اومدم 4جوک یه اعتماد به نفس خاصی پیدا کردم.
چون هرچی فکر میکنم به این نتیجه میرسم که این دختر سمت چپ
خیلی عاشقمه. نیگاش کن میخواد از تو مانیتور بیاد بیرون. هرچند من 
میخوام ادامه تحصیل بدم فعلا(قصد .قسد. قثد. قست. ای بابا حالا هرچی...) ازدواج ندارم. 
خدااااایا...

**************************************************************************************

یعنی دیشب داشتم میرفتم خونه .. خوردم به یه عروس کشون خفن همه ماشینا باکلاس و گرون... :( حدودآ تا جایی که من شمردم 47 تا پراید در رنگهای مختلف بودن ... تازه نامردا پستم میخوردن ...!!! :)

**************************************************************************************

پشت یه پراید نوشته بود:
"یا منم بازی یا بازی خراب"
البته فکر کنم واسه قبل از گرون شدنش بوده

**************************************************************************************

تق تق فش فشه،فاصلمون كم بشه،هيزم و نفت و آتيش،دوست دارم خداييش،سيب زميني به سيخه،عكس گلت به ميخه،غماتو بيار فوتش كن،كينه داري شوتش كن،هوا بهاري ميشه،سرما فراري ميشه،زردي ازت دور بشه،هر چي ميخواي جور بشه.
پيشاپيش 4شنبه سوري مبارك

**************************************************************************************

تساوی حقوق زن و مرد یعنی اینکه دیروز مامانم رفته آرایشگاه بابام داره خونه تکونی میکنه!
یعنی ریاضی ضعیف در چه حد؟!؟

**************************************************************************************

یه سوال چند روزه تو ذهنم اومده منو ول نمیکنه با این مضمون که شرکت glx لب تاب هم داره ؟
آخه لبتابم از تو کیف اصلا در نمیاد !

*************************************************************************************

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 83